2008年3月23日日曜日

水中写真 Underwater photograph


鴨川のマルキポイントでの博史のライディングを水中カメラで撮影しました。
この後はリップを決め、ボトムターン、アップダウンし最後はコースターってな感じです!
肩から頭位の波でまあまあでした。
今月私(博史)も水中カメラ購入予定です!バリ島サーフィングでは沢山撮影してきます。

The riding of Hiroshi in the MARUKI point of Kamogawa was photoed with the underwater camera. After this, a lip is bottom-turned, and is decided and gone up and down, and the last is touch as a coaster! It was so so by the wave like [ the shoulder to ] the head. I (Hiroshi) am also an underwater camera purchase schedule this month! A lot is photoed in Bali Island sir FINGU.

2 件のコメント:

ラスティー さんのコメント...

しかし良い波だった!

匿名 さんのコメント...

いや~、間近から見てましたけどかなり良い波でしたよ!!