2008年12月18日木曜日

伊豆波乗り Surfing in IZU







マネージャー兼カメラ担当のえりこさんと一緒に伊豆へ波乗りに行ってきました。
当日は雨でしたが、なんとか撮影出来る天候でした。
自慢のカメラでえりこさんに寒い中撮影をして頂いた写真を掲載させて頂きます。

It has carried out to surfing to Izu together with ERIKO specializing in a manager and camera.
Although it rained on the day, it was the weather which can be photoed somehow.
I will publish the photograph to which ERIKO did cold inside photography with the camera of boast.










いつもの仲良し三人組!
博史とたかおとよしたか。

usual good friend trio! Hiroshi and Takao and Yoshitaka.




博史

Hiroshi



たかお

Takao



よしたか

Yoshitaka



私達のアイドル!えりこ!名カメラマン!

Our idol!Eriko!Profeshonal cameraman!





もちろん食事はとん亭!
ここは下田駅のすぐそばでおじさんは74歳の現役サーファーです。
とんかつも刺身も美味しいよ!
もちろん大宴会でした!

Of course, it is meal pig TONTEI!
An uncle is a 74-year-old active surfer immediately near the Shimoda station here. A pork cutlet and sliced raw fish are delicious!, of course, it was a high feast!

0 件のコメント: