2009年9月29日火曜日

のぶさん家族と波乗り Nobu’s family and surfing   




私の友人の家族と千葉へ波乗りへ行ってきました。
大黒埠頭で待ち合わせをし、二台で一宮へ向かいました。
途中風が強く、子供たちが危ないので、部原へ向かいました。
波は子供達には大きい波だったので、一時間だけ波乗りして、温泉へ向かいました。

It goes to my friend's family and Chiba and it has gone to surfing.
It met in the Daikoku wharf, and two toward Ichinomiya.
Because the wind was strong, and children were dangerous on the way, it faced the part field.
Because it was a large wave, the wave headed for the hot spring in children surfing only during one hour.





二台で出発。

It leaves with two.






ビフォー

Before





波乗りはすぐに終了し、砂遊び!




アフター

After



一宮にある温泉施設に行きました。
疲れた体を休めるには一番良いです。

It went to the hot spring facilities in Ichinomiya.
It is the best to rest a tired body.



このゲームでみんな盛り上がりました!
雨女はゆうちゃんから誕生日プレゼントをゲットしてもらいました。
ゆうちゃんは本当にこのゲームが上手いんです!
二つもゲット!

All rose in this game.
The birthday present was gotten from rain woman yuu.
Yuu is really good at this game.
As many as two are gotten.




さやちゃんとことちゃんは本当に音楽センスがあります!
すごく楽しいそう!

Saya and kotoreally have the music sense.
It seems to be terrible and to be happy.




結局温泉には八時までいました。
とても楽しかったみたいで、また行こうねって言ってくれました。
本当にのぶさんの家族は皆仲良しです。
綺麗な奥さんと可愛い三姉妹と一緒に楽しい旅が出来ました。

After all, it was in the hot spring until eight o'clock.
It kneaded and it was said that it was going like being very happy.
All families of nobu really are friends.
Happy travel was able to be done with a beautiful wife and three lovely sisters.

0 件のコメント: