2009年10月21日水曜日

湘南 with きよ Shonan with KIYO



平塚からと千葉からと総勢9名で波乗りしました。
大学時代の友人のきよくんといつものメンバーで波乗りしました。
場所は辻堂海岸です。
前日は夜中まで仕事をした後、サウナへ行き、ご飯を食べて3時に帰宅しました。
翌朝は一台で平塚から向い、皆と合流しました。

It surfed by nine whole numbers from Chiba from Hiratsuka.
It surfed by friend from college days's kiyo and the usual member.
the place It is Tsujido coast.
It went to the sauna after it worked until the middle of the night, it ate meal, and it came home at three o'clock the day before.
It faced from Hiratsuka by one, and everyone joined next morning.



九時に集合しました。
これだけの人数がいると旅行気分になります。
雨女は今日初めて波乗りをしました。
何回か行けば、うまくなりそうです。
来年はアークカップ出場ですね。

It gathered at nine o'clock.
It becomes travel feelings when there are number of people only of these.
The rain woman surfed for the first time today.
It seems to become good if going several times.
It will be arc cup participation next year.





この人も参加しました。
波はサイズが頭くらいありました。
いい波は4アクション入りました。9人でとても楽しかったです。

This person also participated.
The wave had the size in the head.
A good wave entered by four actions. It was very happy by nine people.



平塚のサウナでランチした後、ゆっくり昼寝をしました。期待して海へ向かいましたが、駄目でした。
大礒の花水川ポイントはノーサーフ。

After lunch had been done in the sauna in Hiratsuka, it slowly took a nap. It was useless though had faced the sea expecting it.
The hanamizukawa point of large is a no surf.




サウナの後の波乗りを楽しみに行きました。
しかし、波はサイズダウン。
風が強く、波乗りは出来ません。
千葉組は帰宅し、私たちは事務所へ向かい仕事をしました。
帰りは皆でラーメン食べて帰りました。

It went to enjoy surfing after the sauna.
However, down of size of wave.
The wind cannot be strong, and it surf.
The Chiba class came home, and we faced the office and worked.
The return returned eating the ramen all.

0 件のコメント: