2008年7月4日金曜日

プレゼント present




この二本のファンボードは私の信頼する二人へのプレゼントです!
赤の一本は親愛なる父親への58歳と父の日の感謝の気持ちの一本です。
いつまでも元気でいてもらいたいという気持ちから贈りました。きっとこれからは海で逢う事が多くなるでしょう。

もう一本青のファンボードは幼馴染の幸司への新築祝いのプレゼントです。
彼には感謝の気持ちで頭が上がりません。
私の会社の家を二件も建てて下さりました。
彼とは幼いころからどこへ行くのも一緒でした。私の兄のようなでかつ友人です。
きっと彼以上に親密になれる友はこれからもいないと思います。
彼の趣味は野球とゴルフですが、私の父といつも遊びにいき、私の父というよりも彼の父という感じです。
今お姉さんも家を建てくれています。
彼に一緒に幼いころのように父親と三人で海に行けたらという思いを込めてプレゼントしました。
彼の大好きなマリンブルーの板です!


This two Hwang Bode is a present to two persons whom I trust! One is one of 58 years old to a father with dear red, and the feeling of gratitude of Father's Day. It presented from the feeling of it being fine forever and wanting to be. From now on, it will surely meet more often in the sea. Hwang Bode of 1 more blue is a present of the housewarming present to Koji, a childhood friend. It does not feel indebted to him in the feeling of gratitude. No less than two affairs built the house of my company. It was also together with him to have gone to where, since it is young. It strokes and he is a friend so that it may be my elder brother. The friend who can surely become more intimate than he thinks that he is not from now on. Although his hobbies are baseball and golf, it always goes to play with my father, and is touch called his father rather than my father. The elder sister has also built and given the house now. The thought of if it can go to the sea by three persons with a father like when young together was put and given to him. It is his favorite marine blue board!

0 件のコメント: