2008年7月27日日曜日

茨城二日連続波乗り The Ibaragi two-day continious wave riding





初日は啓さんと悦孝と三人で茨城くみあげポイントまで行ってきました!哲の家に前泊させてもらい、朝一の波を堪能してきました。
三人で四時間も休みなしで波乗り!
最高の波でスケボーの成果も出てきたようです。
サイズはたまにセット胸位のファンウェーブでした。


The first day has performed even the Ibaragi pumping point by three with Mr. KEI n YOSHITAKA! I was allowed to carry out front Tomari to the house of TETU, and it has carried out skilled [ of the wave of first thing in the morning ]. No less than 4 hours are surfing without a rest at three persons! It seems that the result of the skateboard also came out by the highest wave. Size was the fan wave like a set breast occasionally.


二日目はサーフィング部の皆でまたもやくみあげポイントへ行きました。
おまけでたかおの格好悪いライディングアップロードしておきます。


It went all together of the surfing part to the pumping point again on the second. TAKA riding upload is carried out.

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

最高にいい波でしたね~。
皆さんかっこ悪いライディングですみません。。。