2008年7月30日水曜日

テツの家泊りのち鴨川 Kamogawa after house staying of TETSU




 テツの家に泊り、鴨川まで波乗りに入ってきました。
 今回のメンバーはヒロシさん、タカオ、ヨシタカ、タカシ、テツの5人です。
 鴨川の波は久しぶりに大当たりし、レギュラー、グーフィー共に最高の波で皆大満足でした。
 写真は左からタカシ、タカオ、ヒロシさんです。
 明日はいよいよセキスイハイム主力メンバーによるバーベキュー大会が開催されます。

 It stayed at the house of TETSU and went into surfing to Kamogawa. These members are Mr. HIROSHI, TAKAO, YOSHITAKA, Takashi, and five persons of TETSU. The wave of Kamogawa became it a great success after a long time, and was the satisfaction wholly by the regular and the wave of the highest . Photographs are Takashi, TAKAO, and Mr. HIROSHI from the left. The barbecue convention by the Sekisui Chaim prime member will be held still more tomorrow.

3 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

いやー鴨川マルキは久しぶり最高の波だったね~

匿名 さんのコメント...

遅くなりまして申し訳ございませんでした。
鴨川、かなり波よかったですね。
また行きたいですね。
次回は是非マイボードで。。。

匿名 さんのコメント...

コメント遅くなりまして、申し訳ございません。
かなり波が大きくてびびりましたが、マルキの波の崩れ方や質が、良かったです。
そんな気がします。
楽しかったです!