2008年8月5日火曜日

サーフィング部BBQ Surfing part BBQ








先日サーフィング部のBBQが開催されました。
総勢15名で啓さんの家で開催。最高に美味しいハラミ用意してくれました。
午前中の波乗りは富士ハウス軍団も参加。新人の志乃ちゃんもボディーボード初体験。大きい波バンバン乗ってたよ!
辛い毎日でもやっぱり仲間と一緒に居るとそんなの忘れられてやっぱり仲間は大切だね!


BBQ of the surfing part was held the other day. It holds by 15 persons in all in Mr.K’s house. the most delicious HARAMI was carried out. Also in the Fuji house army corps, surfing in the morning participates. SHINO of a newcomer is also the body board first sexual intercourse. large wave was riding!. If it is together with a friend too every day also, it forgets to be and a friend is important too!

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

BBQ賑わいましたね~!
あんなにおいしいお肉を食べたのは久々で最高でした。
波乗りした後のBBQっていうのは、私にとってゴールデンコースでした★