2008年8月22日金曜日

2008/8/11 バリ島   2008/8/11 BALI ISLAND



 夏休みにバリ島へ行って参りました!
 注文していた新車の納車も済ませ、VIRAの手配も終了し毎日波乗り三昧!
 VIRAの家具の買い付けやら大変でしたが、宿泊営業もスタート出来るまで行ってきました。プールや、BBQコーナーや三階にはバーも設置し、最高にリラックス出来る空間に仕上げることが出来ました。
 四日目には市場へ買出しに行きBBQをしましたが、マグロ日本を丸焼きして食べたのは最高でした!
 マデウィーへも行き、アーリアの自宅では椰子の実を頂きましたが、最高に美味しかった!
 バイクも購入しレンタル事業も展開してきました。今後はランドリーや携帯レンタル、インターネット事業の展開へと発展させて行きます。
 
I have gone for the summer vacation to Bali Island! The delivery of cars of the ordered new car is also finished, arrangements of VIRA are also ended, and it is absorbed in surfing every day! purchase of the furniture of VIRA -- although it came out very much and being carried out, it has carried out until it can also start stay business. Bar was also able to install in a pool, a BBQ corner, or the third floor, and the space which can be relaxed in the highest was able to be made. Although it went laying-in to the market on the fourth and BBQ was carried out, the highest barbecued and ate tuna Japan! It was the most delicious, although it went also to MADEWI and the coconut was obtained at the house of ARIA! The motorbike was also purchased and the rental enterprise has also been developed. It is made to develop into deployment of a laundry, or a portable rental and the Internet enterprise, and goes from now on.




カトゥーの自宅は現在リフォーム中でした…

The house of KATU was under reformation now. --




マデウィーローカルカトゥーのファミリー

The family of a MADEWILOCAL KATO




カトゥーの息子ジブラン君!



アーリアのマデウィーの自宅だよ!可愛いよね…

It is a house of MADEWI of ARIA! It is lovely.

0 件のコメント: