2009年2月1日日曜日

伊豆トリップ  surfing to TATADO



伊豆の多々戸浜へ波乗りに行って来ました。
メンバーは博史、啓、もろ、たかお、よしかたの五人です。
なんとリンカーン・ナビゲーターの中に五人詰め込んで一台で行ってきました。
波は腰くらいであまり良くなかったですが、とても楽しかった。

Izu it has carried out to surfing to TATADO. Members are Hiroshi, Kei, MORO, Takao, YOSHITAKA and five persons of how to give up.
Into what and the Lincoln navigator, five persons stuffed and it has gone by one set. Although the wave was not so good, it was very pleasant.



当日は車の前で撮影もしました。
帰りの車の中で見れるようにしました。

Photography was also carried out in front of the car on the day.
It was able to be made to see by the car of return.



逆光で爽やかに見えるもろちゃん。
今日はM10!
もうすぐニューボード来るってウキウキしてましたが、もう初乗りは終わったみたいです。

a backlight fresh being also visible MORO.
today is M10!
It seems that first ride has already finished although it was cheerful in since the new board soon.





色が違う啓さんのボード。
ピンクではなかったか?

Mr.Kei's board on which a color is different.
Pink?



私のボード5.11。もちろんピンク!

My board is 5.11.and Pink!



四時間も入っていた。
しかし啓さんはまだ入れますと言います…
私の手は寒さで麻痺していましたが…
本当に若いですね!

It entered as long as 4 hours.
However, Kei says that he still puts in.
It is although my hand was paralyzed in cold.
It is really young!





博史とよしたか。

HIROSHI and YOSHITAKA.





これは何でしょう?

What is this?

0 件のコメント: