2009年2月22日日曜日

もうすぐ春ですね~ 伊豆 It will be spring soon? Izu



春の気配を感じる写真を冒頭に一枚!

伊豆へ波乗りをしに行ってきました。

車中は楽しい話であっという間に到着しました。
雨女が一緒でしたが、とても良い天気?

It is one sheet to the beginning about the photograph which feels a spring sign!
It has been to Izu to carry out surfing.
In the train arrived in the pleasant talk in the twinkling of an eye.
A weather very good although the rainmaker was together






やっぱりヤシの木良いよね!
なぜか超寒いのに暖かくなった気分にさせてくれます。

A coconut tree is good too!
It is made why or the feeling which got warm although it is extreme cold.




波は膝から腰位のブレイクでしたが、2時間程楽しんできました。
ビデオの撮影もしてくれたので、帰りの車の中と打ち上げで反省会をします。

From the knee, although the wave was the break like the waist,
it has been enjoyed for about 2 hours.
Since photography of video was also carried out, an evaluation meeting is held by launch the inside of the car of return.




帰りの車と打ち上げで反省会。
打ち上げは博史のマンションでバリ島ラーメンを作り楽しみました。

It is a car of return, and a launch and is an evaluation meeting.
A launch made and enjoyed the Bali Island ramen noodles in Hiroshi’s apartment.








あっという間に3時間も話をしていました。
崇の終電まで…
仕事の話や波乗りの話や友情も話などとても楽しい仲間と楽しい時間を過ごせました。

It was talking as long as 3 hours in the twinkling of an eye.
The talk and friendship of the talk of work or surfing were also able to spend very pleasant friends, such as a talk, and pleasant time to the last train of TAKASHI.

0 件のコメント: