2009年2月25日水曜日

湯河原で波乗り! surfing in YUGAWARA



今日は昨日もろちゃんと崇と一緒に行った鵠沼に引き続き、湯河原へ啓さんも一緒に行ってきました!
今日はこの三本!
3M!
昨日ようやく新しいボードにも慣れてきて、今日は楽しみと湯河原へ向かいました。

It continued at KUGENUMA which went together with MORO and TAKASHI, and Mr. KEI has also been to Yugawara together yesterday also today!
It is these three today!
3M!
It got used also to a new board yesterday at last, and went to pleasure and Yugawara today.




湯河原はサイズ腰から腹のブレイクでしたが、此処で入ることになりました。
途中肩位の良い波が出たりし、結局四時間も入ってました…
啓さんは本当タフだよ…

Although Yugawara was the break of the size waist to the belly, it will enter here. on the way The good wave like the shoulder came out and it entered after all as long as 4 hours.
Mr. KEI is true it is tough.




崇はモロちゃんのアドバイスですごくイメージが出来たらしく、何本か横にしっかり滑ってる様子でした。
彼は本当にここ半年で変わりました。
波乗りに対する考え方や、人に対する接し方が変わりすごく男らしくなってきました。

Seemingly the image was made very much and it was seeming which is TAKASHI Moro's advice to slide several or horizontally firmly.
He changed truly in here half a year.
The view over surfing and the way of touching which receives people change, and it is becoming very manly.




さすがに四時間も入ると腹が減り…
牛丼食って帰りました。
来週の波乗りまでしっかりトレーニングして頑張ります!

If it enters truly as long as 4 hours, a belly will decrease.
Beef bowl foods returned.
To surfing of next week, he trains hard and does his best!

0 件のコメント: