2009年6月27日土曜日

バリ島トリップ 2.3日目 BALI Island trip 2.3 day



二日目


2day

今日もこのポイントには波がありました!
肩から頭の波です。また一日中波乗りしてました。


There was a wave in this point today.
From shoulder to wave of headMoreover, it surfs all day long・・・




ARYAはこのシャツを自分で作製しました。お気に入りのようで海に入るときにいつも来ています。刺繍ではなくプリントの方が安いらしく、可愛いですね。


ARYA made this shirt for myself. It always comes when entering the sea in seeming the favorite. Not embroidery but the print seems to be cheap, and lovelier.






ランチはここ!
最高に美味い!毎回来るやぎの焼き肉です。スープも絶品です。
ARYAの奥さんは一日ビデオで波乗りの姿を撮影してくれました。有難う。


Lunch is here.
It is delicious dish in the height. It is broiled meat that comes every time. Soup is a rarity.
The wife of ARYA took a picture of the appearance of surfing with the day video. Thank you.






夜は私の33歳の誕生日会を皆がお祝いしてくれました。

最高に嬉しい誕生日でした!もちろんBBQ!


Everyone congratulated my 33-year-old birthday association at night.

It was a birthday glad highest. Of course BBQ.

3日目


3day



朝一番から昨日と同じポイントです。
3日連続波があるのはびっくりです。
二時間くらい波乗りしました。


It is from the same point as yesterday in the morning.
It is a surprise that the continious wave is on the third.
It surfed for about two hours.



ビラに帰り、プールに飛び込みビンタンタイム!


It returns to the flyer, it takes a plunge into a pool, and the Bintan time.




波乗りの後はNOROくんのお店に行き、シェイピングルーム見学。
絆の看板を置かせてもらうことになりました。有難う。


It goes to Mr. NORO's shop now, and it visits the shaping room surfing.
I will be allowed to put the signboard of bonds. Thank you.







一日の終わりはマッサージ!
現地の人が通う有名店です。格安!
一時間1000円で足、肩のマッサージをしてくれます。
ビラに帰り速効寝ました…


The end during a day is massaged.
It is well-known stores of which a local person commutes. Cheap.
The foot and the shoulder are massaged during one hour for 1000 yen.
Return sleep etc.

0 件のコメント: