2009年6月29日月曜日

最終日 last day    




あっという間に最終日…
最後まで波はありました。
サイズは小さくなりましたが、セットで肩位の波でした。
朝早くから波乗りしました。
ビデオ撮影しながら二時間半くらい海に入っていました。
お腹が空いたのでランチに向かいました。


A with surprising swiftness final day …
There was a wave to the last minute.
It was a set and a wave of the shoulder title though the size became small.
It surfed from early morning.
About two and a half hours were in the sea while taking a picture of the video.
Because the stomach had become empty, it faced lunch.




ここのランチは地元の人でいつもいっぱいです。
安くて美味しいと有名なお店です。
会社のステッカーも貼ってあります。
いつもお昼は此処で食べています。


Lunch here is always full of the local.
It is a shop famous when it is cheap and it is delicious.
The sticker of the company is pasted.
It always eats in this conduct oneself in daytime.



オリジナルフェイスタオル!


original face towel!




提携のシルバー屋でシルバーのデザインを依頼しました。
マネークリップの作成に入りました。
八月に完成予定です。


The design of silver was requested in the silver shop of the tie-up.
Making the money clip started.
It is a planned completion date in August.





夜は飛行機の時間までゆっくりしていました。
音楽を聴きながら美味しいご飯と美味しいビール!
最高の時間でした。
写真の食べ物はラーメンです。
ホウレンソウと鶏肉とキャベツ菜等が入っています。
少ないですが、スープが美味い!


Slowly at night until the time of the airplane.
It is delicious meal and a delicious beer. listen to music
It was the highest time.
Food in the photograph is a ramen.
There are spinach, chicken, and a cabbage greens, etc.
Soup is delicious dish though it is few.



ARYAはこの間結婚しました。奥さんのPUTUです。
末長くお幸せに!


ARYA married the other day. It is wife's PUTU.
Happiness forever.

0 件のコメント: