2009年7月24日金曜日

千葉遠征 surfing in chiba





前の日にあきひろの家に宿泊しました。
なんと彼は料理を用意して待っていてくれました。
メニューは「サーモンマリネ」「チーズ」「ベーコンとエリンギのソテー」です。
味も美味しい!
皆ビックリしました。


It stayed in the house of the getting tired fathom the day before.
He prepared very much and was waiting for the dish.
The menu is "Salmon marinade", "Cheese", and "Saute of bacon and Pleurotus eryngii. "
The taste is also delicious.
Everyone was surprised.



宴会は夜中二時までやってました…


The feast is until two o'clock of the middle of the night.




今日も千葉の一宮で波乗りしました。
風はないのですが、雨でとても水が冷たいです。
サイズは腰から腹くらいの波です。
とくにグーフィーが良いブレイクをしていました。
何本か良い波ゲット出来ました。
今はレギュラーのリッピングとグーフィーのスマートなライディングを心がけて頑張っています。
スタンスやテイクオフの後の態勢をビデオ撮りして研究しています。


It surfed in Chiba's Ichinomiya today.
Water is very cold because of rain though there is no wind.
The size is from a waist to the wave like the belly.
Especially, the hit with good goofy was done.
Good waves how many it was were able to be gotten.
It works hard bearing a smart riding of the ripping and the goofy of regular in mind now.
The situation after the stance and the takeoff is taken in the video and researched.



着替えていると皆既日食を見ました。
さっきまで雨だったのに、びっくりです。


The total solar eclipse was seen when clothes was changed.
It is a surprise though it was rain a little while ago.




あきひろは最近ショートボードに変えました。
今日はバージンテイクオフをしっかり決めたので、乾杯します!
いつものメンバーです。


The getting tired fathom was changed into a short board recently.
Because the virgin takeoff was firmly decided today, it toasts.
It is the usual member.





お昼御飯は一宮の和食レストランで食べました。
ここの店員は非常に態度が悪い…
でも暇なお店はゆっくり話せるからゆっくりしてしまいました…
味は美味しいのですが、少し高いですね…
ビールタイムの後にまた二時間波乗りしました。
寒い中入ったので風邪が悪化してしまいました…
湘南に帰り、サウナで汗を流してゆっくり休みました。


It ate rice in the Japanese restaurant in Ichinomiya in daytime.
A clerk here behaves poorly very much.
However, slowly because a free shop was able to be spoken slowly … It is a little high though the taste was delicious … It surfed again for two hours after time of the beer.
The cold had deteriorated on a cold inside because it entered … It returned to Shonan, the sweat was thrown in the sauna, and it took a rest slowly.

0 件のコメント: