2009年7月30日木曜日

千葉遠征 surfing in chiba



2日連続の千葉での波乗りです。
昨日の雨が嘘のように止みました!やっぱり晴れ男です!
行く途中の道路は雨ですが、なぜか波乗りのポイントは晴れています。
一宮で波乗りすることにしました。


It is surfing in continuous Chiba on the second.
It finished it like the lie of yesterday's rain. After all, it is a fine man.
The point of surfing clears up though a road to which it goes on the way is rain why.
It decided to surf in Ichinomiya.






サイズは肩位の良い波です!
最近一宮は良いです!
ビデオ撮りながら三時間波乗りしました。
今日はテイクオフをスムーズに行い、スタンディングの姿勢を柔らかく、バランスよく、スムーズに行うことを考えながら波乗りしました。


The size is a wave with good shoulder title.
Ichinomiya is good recently.
It surfed for three hours while taking the video.
It surfed while thinking the takeoff was smoothly done, and the posture of standing was often smoothly softly done the balance today.






昼御飯は一宮にある太陽の里でゆっくりしました。
会員になると1580円でゆっくり出来ます。
中も綺麗で快適なので二日連続で行ってきました。
勿論ビールタイム!
夏のビールと枝豆は最高ですね!
少し休んでもう一回波乗り!


Lunch was slowed down in the hometown in the sun in Ichinomiya.
1580 yen slowly as becoming the member. can
It has gone continuously on the second because the inside is beautiful and comfortable, too.
Of course beer time.
The beer and the green soybeans of summer are the highest.
It takes a rest a little and it surfs another times.





夕方からまたサイズが上がりました。
風も止みました。
肩から頭位の波が来ていました。二発位入れられる波で大満足!


The size went up again in the evening.
The wind stopped, too.
Head-down position's wave had come from the shoulder. It greatly satisfies it because of about two put waves.



夕飯は千葉で食べていくことにしました。
東船橋では有名なラーメン屋が二件向い合せに建っています。
先日は武蔵やへ行ったので、今回はかいざんに行きました。
武蔵やは家系です。味はまあまかな…いやイマイチでした…

お腹が空いたので、20分位待って食べてきました。


Dinner decided to live in Chiba.
Two face to face famous ramen shops have been built in Higashi-Funabashi.
It went to the paddle slander this time because Musashi [yahe] [i] the other day.
Musashi is lineage. The taste is not probably reeled … It was unpleasant [imaichi] etc.

Because the stomach became empty, it waits by 20 quantiles and it has eaten.



かいざんは雑誌に載る位有名店らしいです。
きっとオンリー千葉だろうけど…


The paddle slander seems to be a place famous shop that appears in a magazine.
Surely though they might be 1000 only leaves …




まずはねぎ丼!
ラーメンとセットで950円です。
味は美味しいかった!ザーサイが一緒に入ってるのがグッド!


The taste is ..delicious... It is good ..entering together...
Welsh onion bowl first of all.
It is 950 yen together with the ramen.



ラーメンは少しあっさり目のとんこつスープ。
ネギがトッピングされていて、麺は太麺です。

味は…

正直噂の割には…

少し厳しい評価ですが、味には拘りたいですから!

次回のリベンジ楽しみにしています。

食後はビデオ見て練習していました。疲れたので泊めてもらいました。


Ramen is a little easy ton knack soups of eyes.
The spring onion is done in the topping, and the noodle is a thick noodle.

The taste …

For an honest rumor …

Because it wants to be related to the taste though it is a little severe evaluation.

It makes it to the next revenge enjoyment.

It saw after the meal and the video was practiced. It took it in because it had become tired.

0 件のコメント: