2009年12月30日水曜日

千葉遠征 surfing in chiba






千葉へ泊りでライダーのレオくんと皆で波乗りに行きました。
大学時代の親友きよくんと待ち合わせしました。
先に片貝ポイントと一宮ポイントをチェックしてもたいました。
良い波の片貝へ行きました。
きよの言うとおり良い波が待っていました。

It went to Chiba to surf by Mr. Leo and everyone of the rider in staying.
It met best friend kiyo at university days.
The Katagai point and the Ichinomiya point are previously checked.
It went to Katagai of a good wave.
A good wave waited as it was Kiyono remark.



暗くなるまで波乗りしていました。
サイズは方くらいの良い波が来ていました。良い波が来ると三発入る波で楽しめました。

It surfed until darkening.
A wave good like the person had come to the size. When a good wave came, it was possible to enjoy it because of three entering waves.








今夜の宿泊は此処です。
いつも行く太陽の里です。温泉有り、美味しいご飯あり、カラオケありの施設です。
会員だと一泊2150円とリーズナブルです。
ペンションも貸し切りが可能だったので次回1/26.27の合宿は此処でします。一泊5150円です。

Staying tonight is this conduct oneself.
It is a hometown in the sun that always goes. It is hot spring having, and delicious facilities there is meal, and with karaoke.
When it is a member, it is reasonable with 2150 yen a night stay.
Because the pension was able to be reserved, the training camp of next 1/26.27 is done in this conduct oneself. It is 5150 yen a night stay.





朝一番一宮を見に行きました。
他のポイントも同じようなので此処で入ることにしました。
セット腹くらいのサイズでしたが、三時間波乗りしました。
海から出てサウナに入り、昼ご飯を太陽の里で食べました。
昼寝して様子を見ましたが、風が強く、コンディションが良くないので渋滞する前に帰りました。

It went to see Ichinomiya most in mornings.
It decided to enter in this conduct oneself because other points were also similar.
It surfed for three hours though it was a size of the set belly.
It went out of the sea, it entered the sauna, and it ate lunch in the hometown in the sun.
It had returned before it got congested because the wind was strong, and the condition was not good though the appearance was seen taking a nap.










前から行きたかったラーメン屋に行きました。
しんの助という戸塚のラーメン屋です。
いつもスープが早めに無くなるほど人気があります。
スープは魚のだしを使っていてこくがあり美味しいです。
麵は太いタイプで、焼豚はとろとろで美味しいです。
半熟卵と焼き豚を合わせたセット得麵がお勧めです。

It went to the ramen shop that had wanted to go ahead.
It is a ramen shop in Shin's associate Totsuka.
It is always popular for soup to disappear ahead of time.
Soup uses fish's putting out, is rich, and delicious.
typing, roast pork is delicious in the pool and the furnace.
Is the set profitable that matches the soft-boiled egg to roast pork?It is recommendation.



0 件のコメント: