2010年3月17日水曜日

千葉遠征 surfing in chiba




二日間の千葉波乗りに行きました。
千葉、横浜組とは途中待ち合わせをしました。

It went to the Chiba surfing of two days.
It met on the way as the class of ..Chiba.. Yokohama.




綾小路、横浜銀蝿、井上陽水。

ayanokoji,yokohamaginnbae,inoueyousui



風の影響で太東ポイントに決定。

It decides it to the Taito point by the wind effect.



横浜からはあいみさん、ひろくん。

Aimi and hiro from Yokohama.




千葉からはてつくん、魚路さん、きよくん。

TETSU,UOJI,KIYO from CHIBA.



太東だよ!全員集合!

It is Taito. All sets.





宴の始まりです。
きよくんの誕生日パーティー!
ビデオ撮影を皆で見たり、歌ったり、飲んだり、暴れたり。

It is a start of the feast.
It is easy to come and is birthday party.
The video shooting is seen in everyone, sung, drunk, and it rages.



夕飯のラーメンタワー!

Ramen tower of dinner.



きよの誕生日プレゼントはたかおくんと同じサングラス。
VONZIPPER

The Kiyo birthday present is the same sunglasses as takao.
VONZIPPER



ギターリストはひろくん。
彼は私の先生です。

The guitar list is hiro.
He is my teacher.



宴会は夜中まで続きました。
疲れた私は先に寝てしまいましたが、皆は夜中まで飲んでいたみたいです。

The feast lasted until the middle of the night.
Everyone seems to have been drinking until the middle of the night though I tired had slept previously.




昨日の風はなくなりました。
サイズは肩くらいです。
1.2アクションは入ります。

Yesterday's wind was lost.
The size is a shoulder.
1.2 The action enters.




とても寒かったので温泉に戻りました。
昼寝、食事をして帰りました。

It returned to the hot spring because it was very cold.
It took a nap, it ate, and it returned.

0 件のコメント: