2009年4月16日木曜日

2日目 バリ島 2day in BALI



二日目は朝からCANGGUポイントで波乗りしました。
サイズは頭位です。
二人は何とかテイクオフしてから横へ行こうと頑張っています。
波は右と左両方出ていてすごく良い波でした。
三時間を二回もやってしまいました。

It surfed with the CANGGU point in the morning on the second day.
The size is a head-down position.
Two people are working hard that they go to side after it manages to take off.
The wave was a good terrible, having gone out the right and both left, wave.
Three hours have been done twice.

此処は前に食べて美味しかったやぎの肉屋です。
お腹がすいた二人は沢山食べていました。
臭くなく柔らかくてすごく美味しいです。
ツアー利用の際は一度行った方が良いと思います。
写真をいくつか掲載します。

It eats, and this conduct oneself is delicious and a butcher of [tayagi] ahead.
A lot of two hungry people were eating.
It is not stinky but is soft, it is terrible, and it is delicious.
When the tour is used, I think that you should go once.
Some photographs are published.





提携先のシルバー店ADHI SILVERです。
今回はガムランボールとアクセサリーを注文しました。
主人は留守でした…
崇に絆特注のシルバーアクセサリートップを私からプレゼントしました。

It is silver shop ADHI SILVER of the business partner.
The gamelan ball and accessories were ordered this time.
The master was absent etc.
It presented Takashi a silver top accessories of bonds custom-designed from me.





夜はシーフードを食べにシーサイドレストランへ行きました。
魚やイカを選び焼いてもらいました。
高級店で人気があります。
カップルで行くと良いですね。
このころから二人の顔つきが大分変ってきました。
日焼けし、雰囲気も変わり、サーファーらしくなってきました。
言うことも大分変り男らしくなってきました。
VILLAへ帰り夜のプールに飛び込んでBINTANGタイム!

It went to the seaside restaurant to eat seafood at night.
The fish and the squid were chosen and grilled.
It is popular in the luxury store.
Going by the couple is good.
The face of two people has changed very much since this.
It sunburns, and atmosphere changes, too and it seems to be a surfer and it has become it.
Saying changes very much, too and it has become manly.
It jumps into the pool of a return night and the BINTANG time to VILLA.





大分男らしくなったでしょ?
つづく…

? ..becoming... very manly
It continues.

0 件のコメント: