2009年4月29日水曜日

片貝波乗り Surfing in KATAGAI



リンカーン・ナビゲーターにサーフボードを積み上げて千葉まで行ってきました。
湘南から三時間車で片貝海岸まで行きました。
サイズは腰から腹の良いコンディションでした。

The surfing board is piled up in the Lincoln navigator and it has gone to Chiba.
It went from Shonan to the Katagai coast by three hour car.
The size is from a waist to the condition that the belly is good.




三時間波乗りをしましたが、久しぶりに疲ました。
何本かリッピングの良いライディングが出来ました。

It is in after a long time though surfed for three hours.
The riding with good rippings how many it was was able to be done.

帰りに貝を沢山取りました。
今日の夕ご飯を確保!

A lot of shellfishes were taken on one's return.
The meal at today evening is secured.







今日採った貝を味噌汁にしました。
夕飯はバリ島の焼きそばです。
皆楽しく話をしていました。
とても楽しい一日でした。

The shellfish that had caught today was made a miso soup.
Dinner is a chow mein of Bali.
Everyone talked happily.
It was a very happy day.

0 件のコメント: