2009年4月20日月曜日

3日目 3days in BALI



朝から三時間も波乗りしました。CANGGU RIGHT
セットで肩位の波でした。俳優の金子賢も入ってた。

It surfed for as many as three hours from the morning. It was CANGGU RIGHT set and a wave of the shoulder title. Actor Masaru Kaneko also entered.




午後はバリ島プロサーファーのリザールがいました。
抜けれない波をリップフローターで加速しながら抜けて行ったのを目の前で見ました。

There was Bali professional surfer's [riza-ru] in the afternoon.
It was seen to have come off while accelerating the wave that was not able to come off with the lip floater in the presence.



夕方は自分の携帯電話を買いに行ったり、ショッピングしたり楽しかった!

It went to buy my cellular phone, shopped, and was happy in the evening.



時間がないのにわざわざKATOが息子と友達と一緒にMADEWIから来てくれました。

KATO came from MADEWI to there was no time all the way with the son and the friend.






夜は皆でBBQ!
顔つき変わりました。
次回は最終日です。

It is everyone and BBQ at night.
The face changed.
It will be the final day next time.

0 件のコメント: